Pozycjonowanie – branża turystyczna

Droga do sukcesu

Jak wyróżnić swój biznes w internecie? Dlaczego to konkurencja zawsze jest na pierwszym miejscu w Google? Jeśli zadajesz sobie często te pytania, to znaczy, że Twoja firma potrzebuje pozycjonowania. Internet jest obecnie głównym nośnikiem reklamy, szczególnie w przypadku firm usługowych. A jeszcze szczególniej – w branży turystycznej. Aby to właśnie Twój hotel czy biuro podróży osiągnął sukces i był popularny, należy go odpowiednio wypozycjonować. Jak to zrobić?

Techniki pozycjonowania w branży turystycznej

Przede wszystkim trzeba dobrać odpowiednie słowa kluczowe, dzięki którym Twoja firma będzie bardziej widoczna w sieci. Jeśli już miałeś pewne frazy, ale nic to nie dało, to trzeba je zmienić. Możesz sprawdzić zasięg interesujących Cię słów w Google Adwords. Muszą to być słowa związane z Twoją branżą, z konkretnym typem klienta, do którego chcesz dotrzeć oraz z tym, co go interesuje. Warto też prześledzić konkurencję i dowiedzieć się, jakich oni fraz używają.

Dobrze jest zadbać o treść strony i jej adresy. Niech URLy nie będą za długie (chyba że to nieuniknione), ale też niech nie będą zawierały tonę słów kluczowych. Wszystkie musi wydawać się naturalne. Google widzi bowiem wszystko, więc jak uzna coś za spam, to nakłada kary. To samo dotyczy treści – musi być jakościowo dobra, czytelna i nie nafaszerowana frazami kluczowymi. Polecamy założenie bloga tematycznego – w tym przypadku bloga o turystyce. Może to być blog poradnikowy – dzięki temu będzie można dodać mnóstwo ciekawej treści, atrakcyjnej dla klientów.

Na koniec dość istotna rada – Jeśli nie masz profilu swojej firmy w Mapie Google, to najwyższy czas to zmienić! Jest to bardzo łatwa droga do podniesienia wyników wyszukiwania, a Mapa Google jest do tego idealnego okazją, aby być widocznym w sieci.

pozycjonowanie lokalne turystyka